Bloemenmandje

Boeket van de maand

nu vanaf
€ 15.00

Blue Horizon nu vanaf € 15.00

Webshop

Inloggen

Veelgestelde vragen

 

1.    Kan er dezelfde dag nog bezorgd worden?
Antwoord: Jazeker. Wanneer de bestelling voor 15:00 is afgerond wordt er dezelfde dag nog bezorgd. Bestellingen na 15:00 schuiven door naar de volgende dag. Bestellingen gedaan op zaterdagmiddag na 15:00 wordt getracht tot 18:00 te bezorgen. Bestellingen op zaterdagavond of zondags gedurende dag, worden op de maandag geleverd.

2.    Is het mogelijk om een bezorgtijd op te geven?
Antwoord: Dat kan. In het online bestelformulier bestaat de mogelijkheid om aan te geven op welke datum er bezorgt moet worden. In het vakje opmerkingen bestaat de mogelijkheid om een specifieke tijd aan te geven.

3.    Wat zijn de bezorgkosten?
Antwoord: De bezorgkosten in de gemeente Zwolle zijn € 5,50. In een straal van 20 km rond Zwolle wordt € 9,- in rekening gebracht. Er worden geen handelingskosten berekend. Voor leveringen boven de € 125,- worden geen bezorgkosten berekend binnen een straal van 20 kilometer buiten Zwolle.

4.    Ik wil de bestelling graag anoniem versturen. Is dit mogelijk?
Antwoord: Anoniem versturen hoort uiteraard tot de mogelijkheden. De ontvanger krijgt alleen de informatie te zien welke u op het kaartje zet. Alle ons aangeleverde informatie wordt vertrouwelijk behandeld en zeker niet aan derden worden overhandigt.

5.    Is uw website beveiligd?
Antwoord: Ja, onze webshop maakt gebruik van een beveiligde webomgeving. Dit is te zien aan de URL. Deze begint met HTTPS (S van secured).

6.    Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Antwoord: Wanneer dit het geval is wordt er geprobeerd het bestelde bij de buren af te geven. Mocht dit onverhoopt niet lukken komen we op een later tijdstip terug.

7.    Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Antwoord: Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een bevestiging naar het opgegeven emailadres. Deze bevestiging is tevens uw factuur met bijbehorend factuurnummer hier wordt ook de BTW vermeld.

8.    Ik wil iets afwijkends bestellen dan in de webshop aangeboden. Kan dit?
Antwoord: Dit is mogelijk. Neemt u in dit geval contact op met AAbloemist van Ettekoven of vul het contactformulier in.

9.    Ik ben regelmatige bezoeker van AAbloemist.nl. Moet ik me iedere keer weer inloggen?
Antwoord: Nee, dit is niet nodig. Voor vaste bezoekers is er de mogelijkheid om u te laten registreren. Het is dan niet nodig het bestelformulier te doorlopen omdat uw gegevens al bekend zijn. Uiteraard worden uw persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld.  

10.    Ik wil graag een rouwarrangement bestellen via de webshop. Welke informatie is van belang?
Antwoord: Het is belangrijk dat u zo gedetailleerd mogelijk bent bij dit soort bestellingen. In het vakje opmerkingen is het van belang dat u goed beschrijft waar het heen moet, wat de naam van het uitvaartcentrum is, wie de overledene is en op welke tijd het arrangement afgeleverd moet worden. De mogelijkheid bestaat om digitaal de tekst kenbaar te maken wat op het lint geschreven/ gedrukt moet worden. Mochten er vragen zijn van onze kant of iets niet duidelijk zijn voor ons nemen wij contact met u op.